Бразильська гірничодобувна компанія Vale в партнерстві з Komatsu та Cummins планує модернізувати власний парк кар’єрних самоскидів, які використовуватимуть в якості пального суміш етанолу та дизелю.
Про це пише ЦТС з посиланням на ГМК Центр.
Самоскиди, які працюватимуть на подвійній системі палива, стануть першими у світі вантажівками з вантажністю на рівні 230-290 т, в паливній суміші яких є етанол.
Відповідна програма сприятиме досягненню цілей Vale щодо скорочення викидів вуглецю (прямих і непрямих) на 33% до 2030 року та досягнення нульового показника до 2050 року.
Таке рішення є необхідним для скорочення викидів CO2 під час гірничих робіт. Модернізовані вантажівки будуть здатні використовувати до 70% етанолу та скоротити прямі викиди вуглекислого газу до 70%. Викиди від використання дизельного пального наразі становлять 15% прямих викидів CO2 Vale.
"Вилучення викопного палива, зокрема дизельного, у процесі шахтних робіт є основоположним для досягнення цілей декарбонізації. Застосування відповідного рішення до існуючого автопарку без необхідності інвестувати в нові вантажівки є чудовим способом просування вперед у процесі декарбонізації", - зазначив інженерний директор Vale Хосе Бальтазар.
Очікується, що протягом наступних двох років проєкт включатиме розробку, випробування та впровадження етанол-дизельних двигунів, вироблених компанією Cummins. Рішення розробити двигуни на основі етанолу було зумовлене його доступністю в існуючих мережах постачальників і високим рівнем використання в Бразилії.
"Ми маємо скористатися конкурентною перевагою Бразилії у виробництві біопалива, оскільки ми є одним із найбільших у світі виробників етанолу", - додали в Vale.