Команда "Укрзалізниці" розробляє модель зміни тарифів на пасажирські перевезення, йдеться про СВ та Інтерсіті+, повідомив керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський.

Про це пише ЦТС з посиланням на Forbes Ukraine.

Серед пропозицій - щоб ціни на квитки залежали від популярності рейсів та часу доби.

"Укрзалізниця" розробляє модель, яка передбачає кілька тарифних змін. "Перша зміна передбачає помірне підвищення базових тарифів щорічно з урахуванням інфляції.Також УЗ просить уряд прибрати державне регулювання на ціни квитків класу СВ. Попри високу вартість, їх розкуповують найшвидше", - пояснив Перцовський.

Також гнучке ціноутворення пропонуємо для всіх класів Інтерсіті+. При цьому можуть бути встановлені певні цінові "стелі".

"Ще одна пропозиція передбачає введення більше гнучкої, динамічної тарифної моделі, щоб можна було варіювати ціни на квитки залежно від годин та днів та інших параметрів", - додав керівник пасажирського напряму УЗ.

При цьому, як зазначає посадовець, залишатимуться й найбільш доступні тарифи для тих, для кого критична саме вартість.

Нагадаємо, ЦТС писав, що на початку серпня 2024 року АТ "Укрзалізниця" надало пропозиції до Мінінфраструктури щодо уніфікації тарифів на вантажні перевезення. Подібні ініціативи в УЗ пояснили тим, що хочуть спростити розрахунок вартості перевезення та прибрати велику диспропорцію між вартістю перевезення різних класів вантажів. Відомо, що уніфікація найбільше вплине на вартість перевезення мінбудматеріалів, вугілля та руди. Частково - на зерно.

В середині 2022 року вантажні залізничні тарифи були підвищені відразу на 70%. Коефіцієнти були підвищені для всіх видів вантажів, і це мало визначальний вплив на доходні надходження АТ УЗ.