Дефіцит сезонних робітників призвів до затримок на внутрішніх водних шляхах Європи. За даними оператора барж Contargo, затримки в портах Антверпен і Роттердам становлять 44 та 72 години відповідно.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Loadstar.

Зазначається, що багато учасників ринку незадоволені бездіяльністю і небажанням влади вирішувати цю багаторічну проблему.

"У цьому немає нічого нового, ми спостерігаємо таку ситуацію щоліта, у сезон відпусток з початку липня до кінця серпня, типова нестача робітників на внутрішніх терміналах, - цитує видання своє джерело. - Але все більше занепокоєння викликає те, що, схоже, цю проблему ні галузь, ні уряд вирішувати не хочуть, адже пропускна спроможність порту Роттердам до 2033 року має подвоїтися".

"Головна проблема полягає в тому, що з сектора йде частина літніх працівників, - зазначив консультант з внутрішніх перевезень SeasC4U Гюнтер Гінкельс. - Дуже мало молодих людей залучають ці професії, оскільки перспективи розвитку практично відсутні. При цьому цей сектор не страждає від низької заробітної плати, проте поки що немає жодних ознак того, що цього буде достатньо для залучення молодих кадрів".

Він також припустив, що зміни до законів Бельгії могли б пом'якшити деякі сезонні проблеми, наприклад, закон, що регулює діяльність докерів.

Відповідно до цього закону, статус докеру може бути надано лише особам, які є членами профспілки, що, на думку деяких учасників ринку, позбавляє портових операторів можливості наймати сезонних робітників із сусідніх країн для вирішення проблеми дефіциту кадрів.