Гарантовано забезпечені функціональною системою кондиціонування майже 400 пасажирських вагонів.
Як пише ЦТС, про це повідомили в "Укрзалізниці".
Такі вагони з працюючим кондиціонуванням знаходяться у складі поїздів №92/91 Львів-Київ, №106/105 Одеса-Київ, №63/64 Харків-Львів, №12/11 Львів-Одеса, №29/30 Київ-Ужгород, №15/16 Харків-Ясіня, №17/18 Харків-Ужгород та низки інших фірмових поїздів.
Усі вони марковані відповідною позначкою в застосунку та на сайті "Укрзалізниці" під час придбання білетів.
Ще близько 650 вагонів мають кондиціонери, але застарілої модифікації, які можуть працювати з перебоями. Тому в АТ УЗ зазначають, що не маркують такі вагони позначкою про наявність кондиціонеру попри фізичну наявність такого кондиціонера.
"Система кондиціонування повітря у вагонах має свої особливості: вона починає працювати за 20 хвилин після відправлення поїзда, а повну потужність кондиціонер набирає, коли поїзд рухається зі швидкістю понад 40 км/год", - пояснили в "Укрзалізниці".
В компанії нагадали, що температурна норма у вагонах з кондиціонуванням має коливатися в межах +22 … +26 градусів по Цельсію.
За даними Інтерфакс-Україна, всього в пасажирських перевезеннях цього літа УЗ задіяла близько 1,4 тис. вагонів.