Приватний порт на Дунаї, що розвивається в рамках роботи поромної переправи Орлівка-Ісакча, планує побудувати другий причал, який переважно будуть використовувати для перевалки рослинної олії.

Як пише ЦТС, про це розповів один з інвесторів і ініціаторів створення порту Юрій Дімчогло.

"У планах у нас будівництво ще одного морського причалу, він буде універсальний, тобто для всіх видів вантажів, зокрема олійних культур. Ми вже почали будівництво, а також придбали танкер із можливістю зберігати півтори тисячі тонн олійних вантажів. У нас можна буде зберігати й перевалювати такі види вантажів. Запустити причал плануємо до кінця цього року", - сказав він в інтерв’ю USM.

Також Дімчогло проінформував, що спільно з румунською стороною планується будівництво другого поромного причалу в рамках розвитку дунайської переправи.

За його словами, зараз у довгостроковій оренді компанія має один буксир. Якщо буде попит, то кількість суден для роботі на переправі будуть збільшувати.

Щодо показників роботи порту, то в 2022-2023 рр. обсяги перевалки щомісячно сягали 100-120 тис. т вантажів. Після відкриття портів Великої Одеси у жовтні 2023 року обсяги суттєво впали - до приблизно 50 тис. т на місяць.

Раніше в інтерв’ю ЦТС Юрій Дімчогло говорив, що після закінчення війни на Дунаї поблизу поромної переправи Орлівка-Ісакча хочуть побудувати пасажирський термінал для обслуговування круїзних суден.