Тег: паромная переправа Орловка-Исакча
Наразі переправа доступна для пішохідних переходів, легкового транспорту та вантажних авто.
Інфраструктура поромного комплексу зазнала суттєвих пошкоджень васлідок ворожого обстрілу в ніч з 21 на 22 листопада.
Дмитро Дімчогло про кількість причалів, наявну техніку та подальші плани роботи переправи на Дунаї та портового терміналу поруч.
У планах урядовців також модернізація пункту пропуску "Орлівка-Ісакча" для того, щоб через нього могли проходити не лише пороми, а й баржі та контейнери.
Також з цією метою вже придбано танкер, що слугуватиме ємністю для зберігання олії.
На поромній лінії з березня працюють два пороми в режимі non stop.
Через російську атаку знов зупинено роботу поромної переправи через Дунай до Румунії.
Інвестор поромного комплексу має намір відновити роботу переправи в стислі терміни.
Пороми на лінії Орлівка-Ісакча курсуватимуть за новим графіком.
Такі плани розглядаються на післявоєнну перспективу.
Також тут побудують склади для зберігання вантажів.
В березні планують перевалити не менше 30 тис. тонн вантажів.
На українській частині Дунаю з’явився новий приватний річковий порт. Скільки коштувало будівництво перевантажувального комплексу та які його перспективи?
З кінця 2022 року переправа працює додатково в режимі вантажного терміналу.
Завдяки цьому зменшився час очікування з трьох годин до 30 хвилин.
Плата взымается только за транспортные средства.
Решение принято Кабинетом министров Украины.
Также дунайской паромной переправой воспользовались почти 44 тыс. пассажиров.
Паромный комплекс был введен в эксплуатацию ровно год назад.
В ближайшее время на территории паромного комплекса Орловка появится трехпортовая зарядка для электромобилей.
