Українське Дунайське пароплавство повідомило, що починає співпрацю з поромним комплексом Орлівка-Ісакча, пише ЦТС.

Зазначається, що минулого року Орлівка-Ісакча перетворилася на вантажний термінал, річково-морський хаб, нову точку навантаження-вивантаження суден та барж.

"Поромна переправа вже кілька місяців працює як порт. Наприкінці минулого року в Орлівці було організовано перевалочний комплекс, який вже успішно працює", - йдеться в повідомленні.

Комплекс запущено в експлуатацію у другій половині вересня 2022 року. З того часу було перевалено понад 50 тис. тонн - і з річкових, і з морських суден (завдяки тому, що осадка більше, ніж у порту Рені).

"У листопаді перевантажувальний комплекс включили до акваторії Ренійського порту. Але у власників Орлівки прямий договір із "Дельта-лоцман" на заведення суден із гирла Бистре, прямий договір з АМПУ на оперування та агентування. Наразі подана заявка на статус морського терміналу", - додали в УДП.

Обсяг інвестицій складає понад 2 млн доларів, і розбудова продовжується. Зокрема, стартувало будівництво великих складів на 15 тис. тонн одноразового зберігання вантажів.

"Навпроти, через річку Дунай Румунія будує порт Ісакча, де буде розміщений великий універсальний морський термінал. Там є державні інвестиції, і найближчими місяцями буде оголошено конкурс на його концесію. Таким чином, з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн розташовані один навпроти одного. Це дасть можливість, наприклад, розвантажити пункти пропуску, адже сьогодні багато зернових фур стоїть там у чергах", - зазначили в пароплавстві. 

photo_2023-02-08_09-42-47

photo_2023-02-08_09-42-46

photo_2023-02-08_09-42-46 (3)

photo_2023-02-08_09-42-46 (2)

photo_2023-02-08_09-42-45 (2)