Німецький концерн Siemens Mobility розпочав поставку перших поїздів, виготовлених для Єгипту.

Як пише ЦТС з посиланням на Zdopravy, постачання здійснюється в рамках великого контракту на повне будівництво нової мережі високошвидкісних залізниць, який також передбачає поставку 41 швидкісного поїзда Velaro, стільки ж локомотивів Vectron і 94 приміських поїздів Desiro High Capacity.

Журналісти видання Zdopravy мали можливість побувати на тестування одного з поїздів Desiro перед відправкою до Єгипту.

Як відзначили в Siemens, єгиптяни наполягали на тому, щоб все було так, як у Європі. Тому вони обрали ідентичне планування салону, яке компанія розробила для Deutsche Bahn.

Однак потяги для Єгипту все ж відрізняються деякими доопрацюваннями. "Вони стійкі до пустелі", - Пітер фон Ціммерманн, який відповідає у Siemens за постачання поїздів до Єгипту.

Потяги мають посилену систему охолодження - в середній двоповерховій ланці встановлено два незалежних блоки кондиціонування з контурами охолодження, у разі поломки один може замінити інший.

"Натомість єгиптяни не надто переймаються опаленням", - додав він.

З огляду на високі африканські температури, поїзди мають білу ліврею.

Наразі Siemens виготовив 5 поїздів для Єгипту, частина з яких вже була відправлена в Африку. Після цього стартує стадія серійного випуску даного рухомого складу.

Screenshot - 02_07_2024 , 17_44_31

Screenshot - 02_07_2024 , 17_45_12

Screenshot - 02_07_2024 , 17_44_01