Тег: Siemens
На підприємстві також планується будувати поїзди за всіма новими контрактами Siemens.
Виготовлено 5 дослідних зразків, після чого стартує серійне виробництво.
У складі підприємства передбачено також центр досліджень та розробок у галузі систем управління та забезпечення безпеки руху поїздів.
Послуга охоплює не тільки електропоїзди, а й контактно-акумуляторні та поїзди на водневому паливі.
Таким чином, загальна кількість електровозів Smartron у Болгарії досягне 25 одиниць.
У складі поїзда вперше з'явиться вагон для вечірок Party car.
Наразі по мережі курсують 75 вагонів трамвая, 20 одиниць з яких старше 30 років і мають пробіг 1,6 млн км, а 15 одиниць подолали позначку 3,2 млн км.
Крім того, секція з трьох вагонів випробовується в кліматичній камері для перевірки працездатності при температурі в діапазоні від -15 до +40 °C.
Поїзди призначені для місцевих сполучень у кількох федеральних землях та далеких сполучень у гірських регіонах країни.
Вони курсуватимуть на лінії Piccadilly, замінивши потяги, виготовлені Metro Cammel і введені в експлуатацію у 1975 році.
Після завершення поставки у період 2025-2027 років парк електровозів Vectron у компанії буде доведено до 100 одиниць.
Постачання нового рухомого складу планується виконати протягом 4 років.
В майбутньому такі поїзди будуть курсувати в автономному режимі.
На ці цілі буде виділено 2 млрд євро.
Вартість контракта складає 530 млн євро.
До 2028 року парк поїздів ICE 3neo компанії досягне 90 одиниць.
Контракт передбачає повне сервісне обслуговування поставлених локомотивів протягом 15 років.
Допуск дає можливість без зміни локомотивів пропускати вантажні та пасажирські поїзди маршрутами, що проходять коридором.
Завод використовуватиме найновіші технології, включаючи роботизоване зварювання, 3D-друк і навчання зварників у віртуальній реальності.
Маршрути у Вестервальді мають складні підйоми та довгі ділянки без електрифікації.