Компанія Siemens Mobility має намір запропонувати для майбутніх високошвидкісних магістралей у США високошвидкісний потяг American Pioneer 220. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Електропоїзд American Pioneer 220 розрахований на швидкість руху 354 км/год та побудований на основі технологічної платформи Velaro Novo.

Розробкою цієї технологічної платформи компанія Siemens займається з 2013 року, випробування дослідного вагона, побудованого в 2017 році почалися на початку 2018 року.

Концепція поїзда була вперше представлена напередодні виставки InnoTrans 2018, і тоді було заявлено, що перший поїзд Velaro Novo буде готовий до комерційної експлуатації у 2023 році.

За даними Siemens Mobility, American Pioneer 220 буде на 20% дешевшим і на 15% легшим за представлені на ринку порівняні поїзди, а вартість його технічного обслуговування буде нижчою на 30%. Заходи щодо покращення його аеродинаміки у поєднанні з іншими інноваціями дозволять зменшити витрати енергії на тягу на 30%.

Тягове обладнання поїзда розраховане на подолання без зниження швидкості значних підйомів, характерних для майбутньої ВСМ Лас-Вегас - Південна Каліфорнія.

У складі поїзда American Pioneer 220 вперше з'явиться вагон для вечірок (Party car) з баром та обстановкою класу люкс, поїздку в якому зможуть замовляти групи мандрівників.