В Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури (МІУ) підтвердили раніше оприлюднену інформацію про перемовини з іспанською стороною щодо впровадження систему автоматичної зміни ширини колії в русі для залізничного рухомого складу.

Як пише ЦТС, з цією метою МІУ провело зустріч із делегацією Іспанії на чолі з Міністром економіки, торгівлі та підприємництва Королівства Іспанія Карлосом Куерпо Кабальєро.

"На сьогодні для нас надзвичайно важливою є модернізація залізничної системи, у тому числі модернізація коридорів до стандартів TEN-T, та оновлення рухомого складу. Зазначу, що Україна, як й Іспанія, використовує залізничну колію, яка має відмінну від європейської стандартної колії ширину. Тому ми зацікавлені у вашій допомозі розвивати систему автоматичної зміни ширини колії в русі для поїздів. Ми прагнемо залучити вашу технічну та фінансову підтримку, щоб розвивати свою залізницю", - сказав під час зустрічі в.о. міністра Василь Шкураков.

В українському міністерстві зауважили, що у нинішньому році почалося будівництво євроколії з  Чопу у напрямку Львову, яка є частиною оновленого Середземноморського коридору TEN-T. Впровадження цього проєкту стане одним із перших кроків Стратегії євроінтеграції транспортних систем України та Молдови та розвитку TEN-T на території України.

Карлос Куерпо Кабальєро зазначив, що іспанська сторона готова підтримувати розвиток залізниці України фінансово і має відповідні компанії, досвід та готові рішення.

Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" та державна іспанська залізнична компанія Renfe готують перші напрацювання в рамках пілотного проєкту щодо впровадження потягів, які адаптуються до різної ширини колії для 1520 мм /1435 мм.