Компанія Alstom завершила програму вартістю 117 млн ​​фунтів стерлінгів з модернізації електропоїздів серії 390 Pendolino з кузовами, що нахиляються для британського оператора Avanti West Coast.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перший оновлений поїзд повернувся в експлуатацію у квітні 2022 року, а останній залишив технічний центр Alstom у британському місті Уїднес 24 червня 2024 року.

Загалом модернізацію пройшли 56 поїздів Pendolino - 35 одинадцятивагонних та 21 дев'ятивагонний, загалом 574 вагони.

Щодва тижні з підприємства виходив один готовий поїзд.

Для Британії це найбільша програма модернізації рухомого складу.

Потяги серії 390 курсували маршрутами, що з'єднують Лондон, Бірмінгем, Манчестер, Ліверпуль, Глазго та Единбург, протягом майже 20 років.

Модернізація поїздів передбачала переобладнання одного вагона першого класу у кожному з одинадцятивагонних поїздів у вагон класу стандарт, що дозволило отримати додатково понад 2000 місць, оновлення пасажирських крісел у салонах першого класу, класу стандарт та стандарт-преміум, а також системи освітлення.

Облаштовано додатковий простір для багажу в салонах класу стандарт, встановлені розетки біля всіх пасажирських крісел, покладено нове покриття підлоги.

Відкритий влітку 2017 року технічний центр компанії Alstom в Уїднесі є найбільшим у Великій Британії високотехнологічним підприємством з модернізації рухомого складу. Виконання замовлення оператора Avanti West Coast вимагало створення на підприємстві приблизно 100 робочих місць.

Проект фінансувала лізингова компанія Angel Trains, при цьому британські постачальники виконали замовлення у розмірі 80% вкладених у проект коштів.

Last-Pendolino-Event-860x484

Pendolino upgrade hero