Затримки у другому за вантажообігом порту світу Сінгапур сягають семи днів. Обробки в порту чекають контейнеровози сумарною місткістю майже 450 тис. TEU, йдеться в звіті консалтингового агентства Linerlytica, пише ЦТС.

Ситуація з перевантаженістю портів посилюється і вже призвела до значного скорочення доступних контейнеровозів. Крім Сінгапуру, новими вузькими місцями стали порти Середземномор'я та ОАЕ.

"Перевантаженість портів змусила деяких перевізників пропускати суднозаходи в порти Сінгапуру, а це, у свою чергу, посилить проблеми в інших портах, яким доведеться обробляти додаткові обсяги", - зазначають у Linerlytica.

Затримки, своєю чергою, призвели до накопичення суден. На підходах до Шанхаю та Ціндао простоює величезна кількість контейнеровозів.

"Затримки та скасування суднозаходів у перевантажені порти сприяють появі повідомлень про брак порожніх контейнерів і затори у деяких портах Китаю, причому затори вже реальна проблема в Сінгапурі та Малайзії. Малайзійський Порт-Кланг сьогодні посідає 8-ме місце у списку найбільш перевантажених контейнерних портів", - прокоментував керівник букінгової платформи Freightos.

"Збої можна спостерігати в портах Північного Китаю, в яких теж починаються затори. Це пов'язано з ситуацією в регіоні Червоного моря - контейнери знаходяться на борту довше через обхід через мис Доброї Надії, а порожні контейнери збираються в тих портах, де вони не потрібні", - йдеться у щотижневому інформаційному бюлетені S&P Global Market Intelligence.

"Перевантаженість портів в Азії та раптове зростання попиту тепер поглинають ще більше провізних потужностей - потужностей, яких немає на ринку. Перевізники скасовують рейси просто тому, що немає вільних контейнеровозів для обслуговування щотижневих сервісів, до того ж судна простоюють у чергах на підходах до портів", - зазначають аналітики Sea-Intelligence у своєму останньому щотижневому звіті.