Угоду, на підставі якої чеський приватний залізничний оператор RegioJet експлуатує ділянку залізничної інфраструктуру АТ "Укрзалізниця" від держкордону до Чопу на маршруті Прага-Чоп-Прага, укладено на один рік.

Як пише ЦТС, про це Інтерфакс-Україна повідомив виконавчий директор RegioJet Якуб Свобода.

"Підставою для курсування поїзда територією України є три окремі угоди, а саме: угода на курсування поїзда, яка є фактично угодою на придбання послуг доступу до інфраструктури; угода на розподіл електроенергії, що передбачає придбання послуг із розподілу електроенергії та її подання до нашого локомотива; угода на придбання електроенергії... Усі угоди укладено терміном на один рік", - сказав топ-менеджер.

Він зауважив, що останню з трьох угод з "Укрзалізницею" чеська компанія підписала буквально за три дні, до того як у перший рейс вирушив поїзд Прага-Чоп-Прага.

Якуб Свобода наголосив, що RegioJet хотіла б укласти угоду на більш тривалий період: "Безумовно. Ми хотіли б укласти угоду на більш тривалий термін. Ми б хотіли користуватися цією інфраструктурою максимально довго, адже маємо багато планів щодо розвитку бізнесу RegioJet в Україні і бачимо багато можливостей. Ми б хотіли продовжити маршрут поїзда з Праги до Мукачева".

Він також зазначив, що плата за користування інфраструктурою в Україні набагато вища, ніж у Європі.

"Якщо рахувати у вартості поїзд/кілометр це - майже у 10 разів дорожче, ніж у деяких країнах ЄС. Нам було непросто виконати ці умови. Але ми дійсно хочемо надавати цю послугу. Ми зацікавлені в реалізації проєкту", - сказав виконавчий директор RegioJet, відмовившись назвати конкретні цифри.

Він висловив сподівання, що в майбутньому вдасться сісти за стіл і обговорити "справедливі умови угоди". На думку Свободи, це необхідно, оскільки в підсумку за все платять пасажири в ціні квитка.

Нагадаємо, перший поїзд у сполученні Прага-Кошице-Чоп чеської приватної компанії RegioJet прибув до України 28 березня.

Також минулого року RegioJet подав заявку до Управління залізничного транспорту Польщі на виконання рейсів нічного поїзда у сполученні Перемишль-Ганновер.