Українське Дунайське пароплавство побудувало і спустило на воду чергову SLG-баржу.
Як пише ЦТС, про це повідомив віце-премʼєр-міністр з відновлення України - міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
Вантажопідйомність судна 2200 т, довжина - 76,5 м, осадка - 3,1 м. Будівництво суден даного типу відбувається шляхом стикування двох старих 40-метрових барж-ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається із третього ліхтера.
Це вже третє подібне судно, побудоване на потужностях УДП за останній час.
Нагадаємо, що у травні 2017 року Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод (КСРРЗ, входить до Українського Дунайського пароплавства) уперше за десятиліття спустив на воду нову баржу SLG-021. Вона була створена на базі 2,5 старих ліхтерів. Загалом пароплавство планувало побудувати у такий спосіб 40 нових барж. Зокрема, 4 баржі мали намір збудувати у 2018 році, але проект реалізовано не було.
Раніше КРСРЗ уже будував суди такого типу. У 2001-2005 роках у Кілії було створено 20 барж SLG.
Також ЦТС писав, що у жовтні 2020 року на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі відбулося здавання замовнику баржі SLG-022, яка була побудована з ліхтерів-донорів.
Зараз в УДП говорять, що готові будувати до 10 таких барж на рік з можливістю збільшення обсягів на 20%. Проте наразі Українське Дунайське пароплавство несамохідним флотом забезпечене.