Вантажний оператор DB Cargo (входить до складу залізниць Німеччини) та компанія Siemens Mobility представили на сортувальній станції Галле полегшений локомотив Vectron Dual Mode light, який може отримувати живлення від контактної мережі та дизеля.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Ця машина на кілька тонн легша за гібридний локомотив Vectron Dual Mode, що дозволяє використовувати його на другорядних лініях і під'їзних шляхах з низьким допустимим осьовим навантаженням.
Маса локомотива становить 84 тонни.
DB Cargo розраховує, що застосування локомотивів Vectron Dual Mode light сприятиме розвитку повагонних перевезень, дозволяючи відмовитися від зміни локомотивів при доставці вантажів кінцевим споживачам та виконанні маневрових робіт.
Оператор має намір довести частку гібридних локомотивів у парку магістральних тепловозів до 70% до 2030 року.
Чотирьохосний локомотив довжиною близько 20 м розрахований на рух лініями, електрифікованими на змінному струмі напругою 15 кВ і частотою 16,7 Гц, при цьому його максимальна потужність на обід колеса досягає 2210 кВт.
У 2020 році залізниці Німеччини (DB) підписали з Siemens Mobility рамковий договір на постачання 400 локомотивів Vectron Dual Mode вартістю понад 1 млрд євро з твердим замовленням на 100 одиниць. У 2022 році було укладено контракт ще на 50 таких локомотивів.