Міністерство транспорту США (USDOT) рекомендувало надати фінансову підтримку у розмірі 4 млрд доларів для 14 великих транспортних проектів у рамках бюджету на 2025 фінансовий рік.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У тому числі 3 млрд доларів планується виділити для дев'яти проектів рейкових систем у п'яти штатах.

Сім із 14 проектів вперше рекомендовано для отримання фінансової підтримки через програму інвестиційних грантів (CIG) Федеральної адміністрації громадського транспорту США (FTA).

Ще сім проектів або вже реалізуються, або за ними запущено процес запиту на отримання гранту.

Від конгресу очікується схвалення фінансування у розмірі 2,37 млрд доларів, тоді як 1,6 млрд доларів може бути виділено у рамках закону про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця (IIJA).

Зокрема, рекомендовано профінансувати три наступні проекти, які ще не були включені до угод про субсидування. Це продовження найбільш завантаженої на мережі метро Чикаго лінії Red (350 млн дол.), будівництво двотрубного тунелю під річкою Гудзон у Нью-Йорку (700 млн дол.) та створення виділеного маршруту швидкісного автобуса до Сан-Антоніо в штаті Техас (109,7 млн дол.).

Приблизно 1,5 млрд доларів рекомендовано виділити на сім проектів, які ще не отримували фінансової допомоги, включаючи: проект Inglewood Transit Connector автоматизованої надземної рейкової системи, яка з'єднає станцію лінії К трамваю в центрі Лос-Анджелеса з основними майданчиками проведення великих заходів та місцями відпочинку; проект Transbay Downtown Extension підземної ділянки довжиною понад 2 км на продовження приміської лінії Caltrain у Сан-Франциско до мультимодального терміналу Сейлсфорс у центральній частині цього міста; проект Northeast Corridor Rapid Transit коридору завдовжки близько 22 км між центральним районом Майамі та передмістям Авентура.

Міністерство транспорту США пропонує виділити приблизно 1 млрд доларів для чотирьох проектів, які вже реалізуються в рамках існуючих угод про субсидування у штатах Каліфорнія, Міннесота, Нью-Йорк та Вашингтон.