Польський національний оператор пасажирських перевезень PKP Intercity за підсумками тендеру, відкритого в листопаді 2022 року, вибрав постачальником 300 пасажирських вагонів компанію H. Cegielski Fabryka Pojazdow Szynowych, яка запропонувала нижчу ціну за кожною з семи позицій, ніж другий учасник конкурсу.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Це замовлення з опціоном, що допускає придбання ще 150 одиниць, є найбільшим в історії PKP Intercity.

Контракт на постачання 300 вагонів для руху з максимальною швидкістю до 200 км/год оцінюється у 982 млн євро, при використанні опціону його ціна збільшиться до 1,47 млрд євро.

Замовлення включає 38 вагонів першого класу, 198 - другого (у чотирьох модифікаціях), 38 вагонів-ресторанів та 26 вагонів зі спальними місцями.

З цих вагонів планується формувати поїзди, які обслуговують маршрути середньої дальності, що пов'язують великі агломерації Польщі з проміжними зупинками у малих містах. Крім того, вони повинні мати допуск до експлуатації на залізницях шести європейських країн - Австрії, Чехії, Німеччини, Угорщини, Литви та Словаччини.

У 2023 році PKP Intercity перевіз 68 млн пасажирів порівняно з 59 млн у 2022 році. Цей найкращий в історії оператора результат отриманий завдяки масштабним інвестиціям в новий рухомий склад. За прогнозами PKP Intercity, у 2024 році обсяг перевезень перевищить 70 млн осіб.