У Ризі розпочали спорудження нового мосту через річку Даугава на швидкісній магістралі Rail Baltica.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Будівництво веде консорціум BERERIX, до складу якого входять компанії BESIX (Франція та Бельгія), Rizzani de Eccher (Італія) та RERE BŪVE (Латвія), а компанії Egis та Deutsche Bahn здійснюють нагляд.
Роботи починаються зі зведення двох опор на правому березі Даугави. Навесні 2024 року планується встановити першу проміжну опору в руслі річки.
Конструкції мосту виготовлять із залізобетону. Розташування його опор напроти опор існуючого мосту дозволить уникнути додаткових обмежень судноплавства на річці.
При будівництві передбачається використовувати метод врівноваженого навісного складання, при якому монтаж прогонових будов починають із проміжної опори та ведуть симетрично в обидві сторони.
Пропускна спроможність наявного залізничного мосту близька до граничної. Відкриття нового дозволить також покращити внутрішньоміське сполучення.
На мосту буде передбачено смугу шириною 3 м для руху пішоходів та велосипедів, а також для проїзду автомобілів ремонтних служб та евакуації пасажирів поїздів у екстрених випадках.
Міст, що будується, довжиною 1,15 км і шириною близько 17 м буде розташований на відстані 10 м від існуючого і складатиметься з 15 прольотів.
Довжина прольоту над руслом Даугави - 87 м, над Малою Даугавою - 47 м. На мосту покладуть два шляхи колії 1435 мм.
Проект фінансується з фонду Connecting Europe Facility Євросоюзу (до 85%) та держбюджету Латвії.