В 2023 році "Казахстанські залізниці" (Қазақстан темір жолы, КТЖ) придбали 112 локомотивів. В цілому за останні три роки було закуплено 254 одиниці тягового рухомого складу. Таким чином, як заявляють в компанії, було вирішено проблему дефіциту локомотивного парку.

Середній знос локомотивів знижено до 52%, пише ЦТС з посиланням на КТЖ.

В казахстанській залізничній компанії також проінформували, що в період з 2025 до 2030 рр. планується системне оновлення парку пасажирських вагонів у співпраці зі Stadler. Заплановане виробництво і придбання 537 сучасних вагонів.

В 2023 році КТЖ було відремонтовано 1 369 км колій, що вдвічі більше показника 2022 року. В найближчі три роки в Казахстані планують побудувати 1 300 км нових залізничних колій, а в подальшому проектується будівництво ще 2 000 км нових залізниць.

Раніше ЦТС писав, що на заході Казахстану розпочалося будівництво нової залізничної лінії Бахти-Аягоз завдовжки 272 км. Очікується, що новий маршрут дозволить збільшити пропускну спроможність між Казахстаном та Китаєм з 28 до 48 млн тонн вантажів щорічно, розвантажити південні пункти пропуску та залучити додаткові обсяги транзиту. Планується, що двоколійна залізниця буде введена в експлуатацію у 2027 році.

Читайте також УЗ планує залучити українські компанії до ремонту американських тепловозів