Бразильська гірничовидобувна компанія Vale оголосила, що вперше відвантажила залізну руду балкером, що працює на біопаливі.

Про це пише ЦТС з посиланням на ГМК Центр.

Перевезення здійснюється у партнерстві з Oldendorff Carriers.

Судно Hinrich Oldendorff дедвейтом понад 209 тис. тонн 16 жовтня було заправлено у Сингапурі сумішшю з відпрацьованої рослинної олії та мазуту, під час баластного рейсу до Бразилії.

29 листопада на судно завантажили приблизно 200 тис. тонн залізної руди у терміналі Guaiba Island Terminal в штаті Ріо-де-Жанейро (Бразилія). Воно буде використовувати біопаливо на відрізку шляху з Бразилії до Азії.

Біопаливо B24 на борту - це суміш близько 24% біодизелю, виробленого з відпрацьованої олії рослинного походження (286 т) і мазуту, сертифіковане агентствами EU RED і ISCC.

Очікувана економія CO2-еквіваленту становить близько 18%, або 785 т, що допоможе Vale скоротити викиди Scope 3.

Використання біопалива у рейсі з вантажем є частиною програми Ecoshipping - науково-дослідної ініціативи, розробленої компанією Vale shipping area, щоб зменшити викиди парникових газів у судноплавстві відповідно до амбіцій, визначених Міжнародною морською організацією. Програма тестує та розробляє рішення щодо використання альтернативних видів палива для судноплавства на додаток до пілотування нових енергоефективних технологій.

Компанія Oldendorff Carriers раніше проводила випробування біопалива на менших суднах і для коротших рейсів.