Українське Дунайське пароплавство повністю автоматизувало подачу вантажу з автомобілів в трюм баржі.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію УДП.

"Установлений автомобільний розвантажувач, який перекидає автомобіль прямо в приймальний бункер. Для автомобільного розвантажувача побудована лінія, яка зв’язана з основною технологічною лінією. Тепер подача вантажу з автомобілів в трюм баржі повністю автоматизована", - розповідає керівник логістичного комплексу УДП Леонід Бондар.

Для розміщення та відстою автомобільного транспорту побудований майданчик площею 6 тис. м2.

"У нас тепер працює два склади для зберігання зерна, один з яких повністю механізовано. Встановлюємо ще одні ваги на виїзді для тарування порожнього автотранспорту, що збільшить обсяг прийомки вантажів. Для цього також плануємо розширення в’їзних воріт", - зазначив він.

Також розглядається можливість створення ще однієї технологічної лінії для одночасного завантаження двох барж. Стратегічна мета - відійти від зернових та працювати з різними видами вантажів - металом, міндобривами, будівельними матеріалами тощо.

"Попит на перевезення зернових з України постійно змінюється. Відкриття одеських портів для експорту зернових дало нам можливість зробити невеличку паузу, завести та встановити додаткове обладнання, провести модернізацію комплексу та підготуватись до роботи також з іншими видами вантажів", - додають в УДП.

За словами заступника генерального директора УДП Владислава Бєлаха, компанія також замовила проект ще одного логістичного комплексу для роботи не лише з річковими, але й морськими перевезеннями. 

"У нас є все для запуску цього проекту - ідеальний майданчик, під’їзні шляхи, кранове господарство та навіть свій морський флот, який ми поступово відновлюємо", - зазначив Бєлах.