Войцех Балчун, який очолював "Укрзалізницю" в 2016-2017 рр., відзначив, що залізничній компанії вдається зберігати пунктуальність руху пасажирських поїздів навіть в умовах бойових дій, а позачергові ремонти пошкодженої обстрілами залізничної інфраструктури виконуються на якісному рівні.
Як пише ЦТС, про це колишній керманич УЗ розповів в інтерв’ю виданню Rynek kolejowy.
"УЗ дуже добре показала, як справлятися в таких складних умовах - це практично неможливо для нас уявити. Залізниця виконувала своє громадське призначення, оскільки була одним із основних засобів транспортування біженців зі східних регіонів до Західної України та за її межі", - сказав Балчун.
Він нагадав, що проблеми, які є прямим наслідком війни, що триває, величезні: "Звичайно, я говорю про пошкоджену інфраструктуру, яку чи не щодня потрібно оперативно ремонтувати, щоб забезпечити можливість перевезення вантажів і людей. Також знищена техніка. Треба сказати, що українська залізниця впоралася з цим викликом і позачергові ремонти проводяться якісно".
При цьому польський фахівець зазначив, що "Укрзалізниця" отримує підтримку від західних фінансових інституцій, завдяки чому може вести оперативну діяльність та долати наслідки війни.
"Про оперативність роботи належним чином свідчить пунктуальність руху поїздів, яка була абсолютно збережена, незважаючи на триваючі бойові дії. Потяги практично ніколи не запізнюються. В цьому УЗ непогано справляється в надзвичайно складних ситуаціях", - говорить Войцех Балчун, але зауважує, що на це впливає і менша інтенсивність руху на залізниці в Україні, і нижча швидкість поїздів, ніж у Польщі.
Також він згадав про необхідність модернізації українських залізниць, які ще до повномасштабного вторгнення мали проблеми зі зношеним рухомим складом та інфраструктурою. Ще однією з проблем, що заважають розвитку компанії, він вважає вплив на неї різних політичних груп, адже УЗ є монополістом на ринку залізничних перевезень в Україні.