В Латвії очікують, що до кінця поточного року залізницями країни нарешті почнуть курсувати нові електропоїзди Škoda. Тим часом старий рухомий склад потребує постійних ремонтів, для чого доводиться шукати запчастини по всій Європі, включно з Україною.
Як пише ЦТС, про це йдеться в сюжеті tvnet.lv.
Повідомляється, що найстарішому електропоїзду в країні 57 років, а дизель-поїзду - 50. Раніше запчастини до них закуповувалися в росії і білорусі, але через санкції такі закупівлі було припинено. Деталі з Китаю були визнані непридатними, оскільки вони не витримують навантажень.
Тож, як говорять в Pasažieru vilciens (державна компанія, що здійснює пасажирські залізничні перевезення в Латвії. - ЦТС), "на теперішній час постачальниками запчастин є такі країни, як Литва, Україна, Грузія, Австрія, Німеччина, Італія".
Зазначається, що хоча в Європі і немає саме прототипів комплектуючих, проте є альтернативні аналоги, які підходять для ремонтів.
Нагадаємо, раніше керівник Škoda Vagonka у регіоні Центральної та Східної Європи Зденек Свата, коментуючи затримку з постачанням чеських поїздів до Латвії, сказав, що на весь процес суттєво вплинула зміна планів виробництва та випробувань у зв'язку із війною росії в Україні. Спочатку, за його словами, випробування поїздів планувалося проводити на українській інфраструктурі, але через військові дії їх довелося перенести до Латвії.
Він також додав, що сталь, яку спочатку планувалося закуповувати в Україні, через війну довелося придбати в Швеції та Бразилії.