Адміністрація порту Гетеборг у співпраці з морськими операторами розпочала розробку абсолютно нового цифрового рішення для заходів у порти. Крім скорочення викидів CO2 приблизно на 1000 тонн на рік, рішення "Цифровий захід у порт" призведе до економії часу та коштів для суден, що заходять у порт.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Telegraph.

Очікується, що інструмент використовуватиметься з початку 2024 року.

Digital Port Call - результат розширеного співробітництва адміністрації порту Гетеборг та фінської компанії Awake.AI, яка відповідає за розробку послуги. 2021 року сторони випустили на ринок новий цифровий інструмент Berth Planner Allberth. Тепер це співробітництво переводить у цифровий формат весь захід у порт.

"Сьогодні необхідно здійснити безліч контактів, щоб судно прибуло до причалу, завантажилось-розвантажилось і потім пішло. Це забирає час та створює невизначеність. Digital Port Call поєднує всі точки зв'язку в плавний та ефективний ланцюжок, де передбачуваність всього процесу заходу судна стає очевидною", - зазначив менеджер портового контролю в порту Гетеборг Фредрік Рауер.

Завдяки цифровому заходу в порт усі сторони, що беруть участь у прибутті судна, від бортового капітана до портової команди, можуть планувати свої щоденні операції і максимізувати ефективність.

"Це включає все: від бронювання лоцманів і буксирів, забезпечення кранів у правильному положенні для судна, готовності портової команди до прийому швартовних, знання сили вітру та ідентифікації суден у порту. По суті це гарантує, що потрібна інформація буде доступна в потрібний час для ефективного планування безперешкодного прибуття", - пояснює Рауер.

З моменту відправлення судна з попереднього порту до його прибуття на перебіг рейсу впливає безліч інформації, яку потрібно передавати. Загалом у цьому беруть участь близько 120 різних зацікавлених сторін, яких необхідно якимось чином синхронізувати.

Digital Port Call робить всю інформацію прозорою, тим самим дозволяючи приймати обґрунтовані рішення, які економлять ресурси, скорочують викиди та підвищують безпеку. Капітани отримують повний огляд маршруту до порту Гетеборг не пізніше ніж за 36 годин до відправлення.

За допомогою цифрової заяви про прибуття до порту та його підтвердження капітан може регулювати швидкість прибуття до порту, щоб мінімізувати викиди та уникнути стоянки на якорі та очікування призначеного причалу.

"Під час прибуття на причал все синхронізується і готується для найкращого обслуговування, оскільки всі постачальники послуг мають консолідоване розуміння того, що необхідно зробити, і готові завдяки отриманню потрібної інформації в потрібний час. Крім того, Digital Port Call заощаджує судноплавним компаніям дні перебування у морі", - додає Рауер.