За півтора роки після початку повномасштабної війни росії проти України компанія "Інтерпайп" змогла налагодити нові логістичні ланцюжки для експорту продукції на зовнішні ринки.

Як пише ЦТС, про це в інтерв’ю Інтерфакс-Україна розповів генеральний директор компанії Андрій Коротков.

"Наразі, якщо порівнювати із минулорічної ситуацією, наші логістичні ланцюжки налагоджені, всі працюють, і ситуація набагато зрозуміліша, стабільніша і керованіша, ніж рік тому", - повідомив СЕО "Інтерпайп".

"Сьогодні, як і до війни, "Інтерпайп" відвантажує продукцію за межі України як автомобільним, так і водним транспортом - балкерами та контейнеровозами. Головні точки відправлення кінцевим споживачам - це румунські порти. Але ми випробовували й інші маршрути: і польські порти на півночі Європи, і порти на Адріатичному морі, звідки можна відвантажувати контейнерами, доставляючи туди автомобільний або залізничний транспорт, або комбінованим способом. Всі ці логістичні ланцюжки сьогодні працюють", - додав топ-менеджер.

При цьому Андрій Коротков зауважив, що через війну ситуація і за часом доставки, і за вартістю змінилася: доставка стала тривалішою, а вартість вищою, за окремими напрямками - у 1,5 рази.

На питання, чи не планує "Інтерпайп" скористатися тимчасовими коридорами з портів Великої Одеси, які нещодавно оголосила Україна, Коротков відповів, що наразі такі варіанти не розглядаються, оскільки, за його словами, це передусім "програма для експорту продовольства та зернових".

Нагадаємо, що напередодні балкер Primus  успішно пройшов тимчасовим коридором з порту Одеса, де він знаходився з лютого 2022 року. Судно має доставити металопродукцію в Сенегал.