В Сполучених Штатах пілоти авіакомпаній, та профспілки, які мали б відстоювати їхні інтереси, розійшлися в думках щодо підтримки законодавчої ініціативи про підвищення пенсійного віку для пілотів до 67 років.
Як пише ЦТС з посиланням на Reuters, ALPA (Асоціація пілотів авіакомпаній) та інші профспілки пілотів виступають проти законопроекту, зареєстрованого в Конгресі США, який передбачає підвищення пенсійного віку для пілотів комерційних авіакомпаній з 65 до 67 років, стверджуючи, що це "внесе новий ризик" в авіаційну систему, оскільки жодне агентство з безпеки не вивчало його наслідки.
Натомість, багато старших пілотів передпенсійного віку бажали б продовжити свою кар’єру та не підтримують дії своїх профспілок. Згідно з даними Асоціації регіональних авіакомпаній (RAA), зміні до законодавства, ініційовані в Конгресі, надали б можливість близько 5000 пілотам продовжити роботу протягом наступних двох років.
Дії профспілок називають політизованими та наводять приклади Японії, Канади та Австралії, де вікові обмеження вищі або взагалі відсутні.
Деякі літні пілоти в США звинуватили лідерів профспілок у потуранні молодшим пілотам, яких більше, ніж старших авіаторів, і які побоюються, що вищий пенсійний вік зашкодить їхньому кар’єрному зростанню. "Це переворот молодших пілотів проти старших", - прокоментував один з колишніх пілотів United Airlines.
На що ALPA заявила, що її позиція щодо віку є результатом "демократичного процесу" і відображає волю її членів.