Залізниці Ірландії (Iarnród Éireann) підписали з компанією Alstom контракт вартістю 28 млн євро на створення до кінця 2024 року інфраструктури для швидкої підзарядки тягових акумуляторних батарей нових приміських поїздів DART+, які планують ввести в експлуатацію на маршруті Дублін-Дроїд.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У грудні 2021 року було укладено рамковий договір з Alstom на постачання поїздів до мережі приміських ліній Дубліна.

Перше тверде замовлення охоплює 19 п'ятивагонних електропоїздів, 13 із яких обладнають тяговими акумуляторами ємністю 840 кВт·год. Пізніше IE замовили ще 90 вагонів поїздів із тяговими акумуляторами. Наприкінці березня 2023 року повнорозмірну модель поїзда DART+ було представлено у столиці Ірландії.

Лінію Дублін-Дроїда планують повністю електрифікувати, але поки що контактною мережею постійного струму напругою 1500 В обладнано лише коротку ділянку між Дубліном і розташованою в ближньому передмісті станцією Малахайд.

Найближчими роками на ділянці Малахайд-Дроїда завдовжки близько 40 км поїзда прямуватимуть з живленням від тягових акумуляторів, які забезпечують запас ходу близько 80 км. Тому планується за участю Alstom виконати острівну електрифікацію станційних шляхів у Дроїді.

Це дозволить повністю зарядити тягові акумулятори здвоєного поїзда з 10 вагонів протягом 1 години.

Проект передбачає також підзарядку тягових акумуляторів під час нічного відстою поїздів та розміщення в Дроїді накопичувачів енергії сумарною ємністю 3,6 МВт·год, що знизить навантаження підзарядки акумуляторних батарей кількох поїздів.