Японська компанія West Japan Railway планує до кінця 2023 року розпочати випробування з використання біопалива на дизель-поїздах, що курсують малодіяльною лінією Sanin метрової колії. Постачальником біопалива буде місцева компанія Euglena.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Мета випробувань полягає в оцінці ефективності використання біопалива та його витрати для того, щоб поширити цей досвід в умовах комерційної експлуатації починаючи з 2025 року.

У 2021 фінансовому році дизель-поїзди оператора (їх частка у парку компанії дорівнює 7%) спожили 21 млн л дизельного палива. JR West планує до кінця 2030 року повністю відмовитися від цього виду палива.

Оскільки біопаливо помітно дорожче, а дизель-поїзди переважно працюють на малодіяльних місцевих залізницях, JR West звернулася до уряду за фінансовою підтримкою проекту у вигляді субсидій, щоб убезпечити пасажирів від підвищення плати за проїзд.

У Японії аналогічну ініціативу щодо відмови у перспективі від дизельного палива виявив оператор JR East, організувавши у 2022 року випробування двовагонного поїзда з гібридною воднево-акумуляторною силовою установкою FV‑E991 HYBARI.