У Німеччині проведено унікальну операцію з перевезення баржею підводного човна U-17 з Кільської верфі через голландський порт Роттердам до Технічного музею у Зінсхаймі.

Про це пише ЦТС з посиланням на Gospodarka Morska.

Підводний човен був пришвартований біля причалу верфі з моменту виведення з експлуатації в 2010 році. Працівники Кільської верфі до відправки судна до музею мали відремонтувати корпус, а також роззброїти його відповідно до німецького законодавства.

Перед тим, як транспортувати судно вглиб Німеччини до музею в Зінсхаймі, U-17 перевезли на базу в Шпаєрі, і вся подорож тривала з 28 квітня по 21 травня.

Очистивши судно і перевіривши стан корпусу, суднобудівники помістили корабель на баржу, яку відбуксирували через Кільський канал до Північного моря, де воно дісталося Роттердама в Нідерландах після кілька зупинок.

З огляду на те, що місто розташоване на Рейні, це був важливий етап операції, оскільки значну частину маршруту судно мало пройти найдовшою річкою, що протікає через Німеччину. До 17 травня баржу відбуксирували до річкового порту Натурхафен у Шпаєрі.

Кілька останніх днів проекту транспортування підводного човна до його нинішнього пункту призначення були не менш складними, але, мабуть, і найвидовищнішими, оскільки передбачали транспортування корабля по суші.

U-17 підняли та помістили на колісну платформу, яка їхала як бічними дорогами, так і через міста, спричиняючи неабияку сенсацію. 

U-17 (S 196) - один із 18 підводних човнів типу 206, що був модернізований до типу 206A. Він надійшов на озброєння в 1973 році і протягом багатьох років виконував завдання в Балтійському і Північному морях.

Його довжина становить 48,49 метра, максимальна водотоннажність - 498 тонн. 

Снимок экрана 2023-05-26 123148

obraz1971

obraz1974

obraz1970

348341305_796129818390254_9187254193333437196_n

348557564_3542461469363041_2611751667049189510_n

348813671_166974036340100_4328666847608231286_n