Російський "Аерофлот" почав виконувати польоти на літаках, у деяких з яких відсутні певні елементи обшивки крила.

Як пише ЦТС, про це повідомляє портал Avianews з посиланням на Телеграм канал "Авіаторщина". Останній опублікував зображення Boeing 777 "Аерофлоту" з бортовим номером RA-73136, на крилі якого відсутня частина обшивки на правому напівкрилі.

135_aeroflot_without_wing_cover

За інформацією джерел, зараз в найбільшій авіакомпанії країни-агресора в такому стані літають два Boeing 777.

Проблеми у російського авіаперевізника почалися через санкції, які США наклали на авіацію росії після початку вторгнення військ рф в Україну.

Відзначається, що раніше пошкоджені панелі могли відремонтувати після консультації з виробником або замінити на нові.

Зараз купівля нових запчастин обмежена, тому "Аерофлот" змушений ремонтувати панелі самостійно. Поки елементи обшивки перебувають у ремонті, а запасні відсутні, літаки продовжують рейси.

Стверджується, що у такому вигляді літаки можуть літати максимум 120 днів. Однак відсутність елементів обшивки призводить до посилення шуму та вібрації в літаку та підвищує витрату палива на 2-3%.

ЦТС вже писав, що ще з минулого літа авіакомпанії росії почали "канібалізацію" літаків, тобто здійснюють демонтаж частин літаків, щоб отримати запчастини для решти флоту, через те, що в результаті західних санкцій, запроваджених проти країни-агресора після вторгнення в Україну, російські перевізники не можуть легально імпортувати запчастини.

Також в листопаді 2022 року російська авіакомпанія "Азімут" отримала від виробника новий літак SSJ-100 з двигунами, що вже використовувалися на іншому лайнері. Очікується, що в 2023 році авіаперевізники країни-агресора отримають близько десяти SSJ з плану поставок 2022 року. На частині з цих повітряних суден також будуть вживані двигуни.