Регіональна філія УЗ "Південна залізниця" 20 квітня провела виставку-презентацію відремонтованих локомотивів на станції Харків-Балашовський.
Як пише ЦТС з посиланням на Харків транспортний, цього разу, на відміну від попередніх років, було представлено лише п’ять одиниць тягового рухомого складу. Але, з огляду на війну та постійні атаки російських окупантів, як відзначають мешканці Харкова, це вже гарний знак щодо майбутнього відновлення.
За інформацією Південної залізниці, на виставці були представлені електровоз ВЛ82м-075, тепловоз ТЕП70-0078, маневрові тепловози ЧМЕ3-2325, ЧМЕЗ-4255 та ЧМЕ3-5444.
В електровозі ВЛ82м відновили внутрішнє обладнання кабіни машиніста, встановили світлодіодне освітлення та замінили LED лампи на прожектори.
Фахівці локомотивного депо Основа модернізували систему охолодження дизеля тепловозу ТЕП-70, замінивши аксіально-поршневі мотор-насоси на електричні мотор-вентилятори МВ-11 із живленням від головного генератора. Також модернізовано кабіну машиніста з покращенням звукоізоляційних та теплозахисних властивостей із застосуванням спіненого синтетичного каучуку, мінеральної вати та паробар’єру.
Тепловоз ЧМЕ3 №2325 локомотивного депо Лозова був відновлений як ззовні так і всередині: пофарбований кузов та машинне відділення тепловоза, встановлені крісла локомотивної бригади в кабіні машиніста, панелі автоматів, нові електронні датчики температури води та дизельної оливи.
Тепловоз ЧМЕ3 № 5444 локомотивного депо Гребінка обладнано сумкою-холодильником, замінено тепло-шумоізоляція в кабіні, встановлено світлодіодні буферні ліхтарі.
Фахівці локомотивного депо Харків-Сортувальний представили на виставці тепловоз ЧМЕ3 № 4255, в якому модернізували кабіну машиніста. Також тепловоз обладнали світлодіодним освітленням, встановлено новий регулятор тиску повітря, кабіну обладнали холодильником та мікрохвильовою піччю.