У Мексиці триває спорудження лінії Tren Maya завдовжки 1525 км, яке веде Національний фонд розвитку туризму Мексики (Fonatur). На першій ділянці Паленке - Ескарсега загальною довжиною 226 км повністю укладено 70 км колії, на будівельні майданчики доставлено всі необхідні для подальших робіт рейки, 42 % баласту та 88 % шпал. Практично завершено спорудження 382 водопропускних об'єктів, на будівництві 12 мостів виконано 60% робіт. Багато процесів ведуться з випередженням графіка.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Ця ділянка, яка проходить через сім муніципалітетів та 106 населених пунктів у трьох штатах, матиме чотири станції та два зупинкові пункти, майстерні, експлуатаційне депо та ремонтно-колійну базу.
У ході будівництва створено 12 тис. робочих місць, на яких трудяться переважно місцеві жителі.
Реконструюються три археологічні зони, що примикають до ділянки, ведеться будівництво двох туристичних центрів і модернізація аеропорту Паленке для забезпечення зв'язності повітряного транспорту із залізничним.
Завершуються роботи з будівництва мосту Бока-дель-Серро довжиною 220 м через річку Усумасинта, що зберігає стиль свого попередника, та чотирьох віадуків.
Контракт на будівництво цієї ділянки укладено із консорціумом, який очолює компанія Mota-Engil México. До нього входять також компанії China Communications Construction (CCCC), Cosh Group, Eyasa та Gavil Engineering.
Друга ділянка Ескарсега - Калькіні завдовжки 234 км забезпечена необхідними для укладання рейками, баластом і шпалами в повному обсязі, причому укладено вже 80 км колії.
Ця ділянка проходить через шість муніципалітетів штату Кампече і має дві станції та три зупинкові пункти. Ведеться спорудження депо та ремонтно-колійної бази, а також туристичних центрів; 10 віадуків на ділянці завершено на 60%. Будівництво лінії тут веде іспанське спільне підприємство компаній FCC Construcción та Operadora Cicsa.
На третій ділянці Калькіні - Ісамаль завдовжки 159 км із двома станціями та чотирма зупинковими пунктами, що проходить через 15 муніципалітетів у двох штатах, укладено 72 км шляху. Він повністю забезпечений матеріалами для продовження дорожніх робіт. На цій ділянці починається двоколійна електрифікована частина магістралі завдовжки 700 км. Активно ведеться спорудження об'єктів загального та тягового електропостачання.
Рухомий склад та системи сигналізації для нової лінії поставить компанія Alstom. Її фахівці підготують персонал локомотивних та поїзних бригад, у тому числі з використанням тренажерів.
Введення лінії в експлуатацію планується у грудні 2023 року.