Польський Centralny Port Komunikacyjny, що відповідає за однойменний проект мультимодального хаба та ВШМ у Польщі, зупинився на оптимальному варіанті траси високошвидкісної залізничної лінії, яка зв'яже Катовіце з чеським містом Острава. Цей варіант лінії для змішаного вантажно-пасажирського руху з максимальною швидкістю 250 км/год буде запропонований інвесторам.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Лінія має увійти до складу мережі нових високошвидкісних та звичайних залізниць загальною довжиною 1981 км, що створюється в рамках проекту CPK.

Варіант траси був обраний із чотирьох отриманих пропозицій. CPK було розглянуто понад 7000 зауважень, а також підсумки майже 100 зустрічей із мешканцями та місцевою владою. Ухвалення даного варіанту передбачає мінімальний вплив на природоохоронні зони та шляхи міграції тварин.

Станції збудують у містах Жори та Мшана. У Водзіславі-Сльонськи буде розташований мультимодальний термінал.

Вибраний варіант передбачає відгалуження до міста Ястшембе-Здруй. Це поки що найбільше польське місто з населенням близько 90 тис. чол., яке не має доступу до національної мережі залізниць.

З появою залізниці пасажири зможуть діставатися Катовіце за 50 хв на приміському поїзді або за 35 хв ВШМ. Поїздка поїздом до Катовіце з Рибника займе 25 хв (нині 45 хв), з Водзіслава-Сленськи - близько 40 хв (сьогодні понад 1 год), з Ястшембе-Здруя та Рибника до Варшави - 2 год.

Лінія Катовіце-Острава також увійде до складу трансєвропейської мережі TEN-T, що дозволить з'єднати польські Катовіце, Краків і Варшаву з іншими європейськими містами - Брно, Прагою, Братиславою, Віднем і Будапештом.

Усі інвестиції в транскордонні лінії CPK координуватиметься з оператором інфраструктури залізниць Чехії.