Національна пасажирська компанія Amtrak і регіональна залізнична адміністрація північно-східної частини штату Пенсільванія (PNRAA) оприлюднили результати дворічного дослідження з оцінкою можливості відновлення руху поїздів між містом Скрантон, шостим найбільшим по населенню містом в штаті Пенсільванія, і Нью-Йорком, яке було припинено у 1970 році.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Дослідження включали попередню обробку даних з метою подальшого складання приблизного розкладу руху поїздів, а також оцінку потенційного пасажиропотоку, економічного ефекту та стану залізничної інфраструктури.

Між Нью-Йорком та Скрантоном передбачається організувати рух трьох пар поїздів на добу. Максимальна швидкість руху може становити близько 177 км/год, а щорічний пасажиропотік оцінюється в 470 тис. чоловік. Крім Скрантона та Нью-Йорка, передбачаються зупинки на семи проміжних станціях.

Маршрут включає три основні ділянки: реконструйована ділянка Скрантон - Делавер Уотер Геп завдовжки близько 97 км на території Пенсільванії, ділянка Делавер Уотер Геп - Андовер (штат Нью-Джерсі) завдовжки приблизно 32 км, на якій потрібно буде відновити інфраструктуру колишньої залізниці Lackawanna Cut-Off, а також існуюча ділянка між Андовером та Нью-Йорком, що експлуатується оператором NJ Transit та компанією Amtrak.

Рух поїздів по всьому маршруту планується розпочати у 2028 році.

Роботи з модернізації інфраструктури в північно-східній частині Пенсільванії оцінюються в 100-175 млн доларів, закупівля рухомого складу у 70-90 млн доларів. Ці дві статті витрат становитимуть 30-45% загальної вартості всього проекту, який охоплюватиме також відновлення існуючих та будівництво нових станцій, а також спорудження депо для обслуговування рухомого складу.