Об'єднаний контейнерний оператор японських судноплавних корпорацій K Line, NYK та MOL Ocean Network Express (ONE) оголосив про розміщення замовлення на будівництво десяти контейнеровозів місткістю 13,7 тис. TEU.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
Судна, які, крім традиційного бункерного палива, зможуть працювати на метанолі, будуть поставлені в 2025-2026 роках.
Торік у травні група вже замовила 10 таких суден.
Згідно з нещодавнім звітом Clarksons, місткість портфеля замовлень на контейнеровози зараз становить 29% місткості працюючого флоту.
Для порівняння, у сегменті СПГ-танкерів цей показник становить 52%, танкерів-продуктовозів - 6% та близько 3% для танкерів для перевезення сирої нафти.