Японська Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого в якості бункерного палива використовувався біометанол, повідомили у компанії, пише ЦТС.
Двопаливне судно Cajun Sun вийшло з Гейсмара у США в січні і прибуло до порту Антверпен у Бельгії в лютому.
Судно перетнуло Атлантичний океан і пробуло в рейсі 18 днів, використовуючи біометанолову суміш: біометанол, сертифікований ISCC, був змішаний з природним газом на основі метанолу.
Як зазначається у повідомленні, пробний рейс показав можливість досягнення нульових рівнів викидів парникових газів.
Експериментальний рейс був проведений MOL спільно з виробником палива Mthanex та його дочірньою компанією Waterfront Shipping, яка є оператором судна.
Вперше Waterfront Shipping застосувала метанол як альтернативне суднове паливо у 2016 році, коли Mthanex, Waterfront Shipping та MOL спільно з іншими партнерами побудували Taranaki Sun - перший у світі танкер далекого прямування з двопаливними двигунами для роботи на метанолі.
Канадська Mthanex є найбільшим у світі виробником та постачальником метанолу на основні міжнародні ринки Північної Америки, Європи та Південної Америки. Підприємства компанії з виробництва метанолу розташовані у Новій Зеландії, США, Тринідаді, Чилі, Єгипті та Канаді.
Waterfront Shipping (дочірня компанія Mthanex Corporation) - міжнародна морська транспортна компанія, що займається транспортуванням сипких хімікатів та нафтопродуктів. Компанія управляє флотом океанських танкерів для перевезення метанолу: 19 із 30 суден оснащені технологією подвійного використання метанолу.