Асоціації авіаекспедиторів США (AFA) та Національна асоціація митних брокерів та експедиторів (NCBFAA) підготували доповідь до Конгресу США, де просять уряд надати держпідтримку розвитку галузі вантажних авіаперевезень з метою підвищення ефективності вивезення вантажів з аеропортів та закликають уряд виділити 5 млрд доларів на подолання "інфраструктурної кризи".

Про це пише ЦТС з посиланням на The Loadstar.

Проблеми, що виникають у цій сфері, вже призвели до того, що автоперевізники простоюють в аеропортах у чергах на отримання вантажів по 2–3 години, а в деяких випадках очікування сягає 17 годин. За словами виконавчого директора AFA Брендона Фріда, найбільші затори в аеропортах вже усунуті, але загалом проблеми не зникли.

Автори доповіді провели масштабне дослідження, опитавши понад 3 тис. респондентів із представників галузі, визначивши ключові аспекти необхідних реформ. Учасники ринку вважають за необхідне комплексно вирішувати проблеми галузі повітряних вантажоперевезень, серед яких брак кадрів, недостатня автоматизація логістичних процесів, проблеми нормативного регулювання, а також нерозвиненість вантажної інфраструктури як у самих аеропортах, так і за їх межами.

У частині автоматизації представники асоціації пропонують створити універсальний електронний додаток, який змогли б використовувати співробітники аеропортів та решта учасників процесу перевезення. Така інформаційна система має бути максимально "гнучкою", щоб її можна було адаптувати під потреби більшості аеропортів, але при цьому підлаштувати під конкретні особливості їх роботи.

Представники асоціацій зазначають, що коштів на реалізацію подібних проектів немає ані в авіакомпаній, ані в аеропортів. За оцінкою Міжнародної ради аеропортів Північної Америки (ACI-NA) через пандемію коронавірусу аеропорти зазнали збитків понад 40 млрд доларів, а з урахуванням інфляції та необхідних інвестицій у підтримку інфраструктури галузь потребує 115 млрд доларів інвестицій.

Збитки авіакомпаній на тлі пандемії, за даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), склали понад 200 млрд доларів, що можна порівняти з сукупним доходом галузі за останні дев'ять років.

Майбутні приватні інвестиції, прогнозують автори доповіді, будуть спрямовані насамперед на пасажирський бізнес, а єдиним варіантом розвитку сектору вантажних авіаперевезень залишається держпідтримка.

Для розподілу отриманих дотацій представники асоціацій закликали уряд США створити спеціальний фонд розвитку вантажних авіаперевезень, наголосивши при цьому, що бездіяльність призведе до подальших затримок, збільшення витрат на модернізацію та втрату вантажного повітряного трафіку.