Порт Лос-Анджелес у червні 2025 року обробив 892 340 TEU, що на 8% більше порівняно з червнем 2024 року і стало найвищим червневим показником за всю 117-річну історію порту. Зростання обсягів пов'язане з тим, що імпортери прискорюють поставки, прагнучи випередити можливе підвищення торгових мит, заплановане на другу половину року.
Як пише ЦТС, про це повідомляє адміністрація порту.
За словами виконавчого директора порту Джина Серокі, частина вантажів, що зазвичай припадають на осінь і зиму, завозиться достроково.
"Деякі імпортери вже зараз привозять святкові товари до кінця року, щоб уникнути потенційних тарифів. Липень може стати піковим місяцем сезону, оскільки ритейлери і виробники намагаються забезпечити поставки заздалегідь, готуючись до торгової невизначеності", - зазначив він.
Порт завершив фінансовий рік (до 30 червня 2025 року) з результатом у 10,5 млн TEU - це вже третій рік поспіль, коли порт перевищує планку в 10 млн TEU. Порт Лос-Анджелес залишається єдиним у Західній півкулі, який досяг цього рівня, причому цього разу - без жодної затримки суден.
У червні 2025 року порт перевалив 470 450 TEU імпортних вантажів (+10% до червня 2024 року), 126 144 TEU експортних (+3%) і 295 746 порожніх контейнерів (+7%). За перші шість місяців року порт обробив 4,96 млн TEU - це на 5% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Тим часом Національна федерація роздрібної торгівлі (NRF) прогнозує значне зниження обсягів контейнерних перевезень у період із серпня до листопада. Згідно з оцінками, обсяги можуть скоротитися на 10,4% у серпні, 19,9% у вересні, 19,2% у жовтні та 21,3% у листопаді порівняно з тими самими місяцями 2024 року.
Рекордне червневе зростання обсягів відбулося на тлі загострення торгової політики США. На початку 2025 року адміністрація Дональда Трампа запровадила тариф у розмірі 145% на товари з Китаю, який пізніше знизили до 45%, при цьому крайній термін для перегляду умов призначено на 12 серпня. Крім того, з 1 серпня вводяться нові мита: 25% на продукцію з Японії, Південної Кореї та Малайзії, 30% - з країн ЄС і Мексики, і 35% - з Канади. Ці заходи змушують імпортерів заздалегідь вивозити товари, що і призвело до перевантаження червневих постачань, але викликає побоювання щодо можливого різкого спаду в другому півріччі.