Чеський приватний пасажирський оператор RegioJet замовив у французької компанії Alstom 13 багатосистемних локомотивів TRAXX MS3, призначених для внутрішніх та транскордонних перевезень залізницями Чехії, Словаччини, Австрії, Угорщини, Польщі та Німеччини.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Вони зможуть курсувати на лініях, електрифікованих з використанням різних систем струму, та оснащені бортовим обладнанням європейської системи управління рухом поїздів ETCS рівня 2 з підтримкою національних систем локомотивної сигналізації.

Початок постачання електровозів намічено на 2024 рік.

Платформа TRAXX характеризується гнучкою та модульною конструкцією, що дозволяє будувати електровози з різною функціональністю (постійного та змінного струму або багатосистемні) та для різних завдань.

Локомотиви третього покоління відрізняються вищою продуктивністю, енергоефективністю та надійністю, а також збільшеним на 33% терміном між операціями технічного обслуговування, порівняно з локомотивами попередніх версій.

В даний час парк RegioJet налічує 22 багатосистемні локомотиви, 18 з яких - електровози TRAXX MS3 останнього покоління.

У 2019 році RegioJet уклав контракт із компанією Bombardier (нині входить до складу Alstom) на постачання 15 багатосистемних електровозів TRAXX MS3.

Усього за останні 20 років було продано понад 2400 локомотивів сімейства TRAXX, сумарний річний пробіг яких перевищує 300 млн км.

Нові електровози TRAXX розроблені в технічному центрі Alstom у Мангеймі та побудовані на заводі в Касселі (Німеччина). Візки постачаються з німецького підприємства у Зігені, елементи кузова надходять із заводу у Вроцлаві.