Оператор громадського транспорту Дортмунду (Німеччина), компанія DSW21 представила перший з 90 енергоефективних високопідлогових трамваїв, які постачатимуться для міста.

Як пише ЦТС з посиланням на Railway gazette, в рамках проекту B-car буде побудовано 26 нових трамваїв у Лейпцигу та модернізовано 64 вагони із наявного парку DSW21 з оновленням кузовів і візків.

Всі вагони будуть оснащені теплоізоляцією та подвійними склопакетами, що дозволяє зменшити обігрів салону, скоротивши загальне енергоспоживання приблизно на 12,5%.

Щоб покращити доступність, усі трамваї обладнають технологією kneeling ("на колінах") - на зупинках салон нахилятиметься на 30 мм в бік платформи за допомогою пневматики. В DSW21 відзначили, що стали першою транспортною компанією в Німеччині, яка застосувала таку технологію в трамваях. Крім того, за вимогою замовника, рівень підлоги зменшений на 20 мм порівняно з моделями, що є в експлуатації. 

55442_dedortmundheiterblicktraminterior_297208

Також в трамваях будуть спеціальні місця для інвалідних візків та пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.

Крім того, новий вагон обладнаний "дверним світлофором": зелений сигнал - пасажири можуть спокійно сідати і виходити, миготливе світло - починається процес закриття дверей, червоне світло - двері закриті. Це має знизити кількість небезпечних ситуацій при висадці та посадці.

Відзначимо, що домовленість про постачання нових трамваїв в Дортмунд була досягнута ще в 2018 році, а початок експлуатації планувався на 2021 рік. Хоча місто нарешті і отримало перший замовлений трамвай нового типу, пасажири зможуть скористатися ним лише починаючи з літа 2023 року.

innenraum-detail-sitze1-joerg-schimmel