Maersk повідомив своїх клієнтів про намір провести комплексну реструктуризацію, яка передбачає об'єднання всіх бізнесів під єдиним брендом.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

"Ми усвідомлюємо те, що наша існуюча система брендів не відображає те, як наш клієнт структурує свій ланцюжок поставок", - повідомили в Maersk.

Компанія оголосила, що має намір об'єднати операції під різними брендами Maersk, у т.ч. Hamburg Süd та Sealand. Відповідно до заяви, процес буде поступовим, і він базуватиметься на ретельному аналізі поточних операцій та потреб клієнтів у прозорому та керованому сервісі.

Для Sealand - піонера індустрії контейнерних перевезень - це буде вже другий ребрендинг. Maersk купив міжнародний контейнерний бізнес SeaLand в 1999. Угода вартістю 800 млн доларів включала флот SeaLand з 70 контейнеровозів і близько 200 тис. контейнерів, а також контейнерні термінали.

Об'єднана компанія продовжувала працювати під ім'ям Maersk-SeaLand до 2006 року, коли після покупки Royal P&O Nedlloyd вона повернула собі назву Maersk Line. Бренд SeaLand був відроджений у 2014 році для створеного регіонального перевізника групи.

Hamburg Süd - один із найстаріших брендів світової судноплавної індустрії. Компанії, приєднаної до групи Maersk у 2017, вже понад 150 років. Вона була заснована в 1871 році. Спочатку її флот складався з чотирьох пароплавів, які обслуговували щомісячні лінійні сервіси, що пов'язували Гамбург з Бразилією та Аргентиною. З 1955 по 2017 компанія належала родині Йоткер. На момент продажу Maersk за 3,7 млрд євро Hamburg Süd мав флот із 105 суден. У рамках Maersk Hamburg Süd було відведено регіональну нішу: компанія спеціалізувалася на перевезеннях, що пов'язували Європейські та Азіатські ринки з Південною Америкою, а також на маршрутах між Північною та Південною Америкою.