В аргентинському місті Росаріо розпочав тестові поїздки тролейбус, створений на основі дизельного автобуса.
Про це пише ЦТС з посиланням на Urban Transport Magazine.
Для заміни нинішнього парку тролейбусів Marcopolo на головній лінії міста, які експлуатуються з 1994 року і були побудовані в 1988 році, планується використовувати 20 переобладнаних дизельних автобусів.
Обрані транспортні засоби - 11-річні 12-метрові дизельні автобуси типу Metalpar Iguazu на шасі Mercedes-Benz OH 1618 SB, будуть повністю відремонтовані та оснащені електрообладнанням.
Перший перероблений Metalpar зараз проводить тестові запуски в мережі під номером 34.
Тролейбуси Marcopolo, які експлуатуються з моменту відновлення роботи мережі 28 років тому, показали себе дуже добре, але зараз наближаються до кінця терміну експлуатації, незважаючи на капітальний ремонт. Усі вони вже подолали понад 1 млн км.
В свою чергу тролейбуси російського виробника "Трозла", які були поставлені місту у 2017 році, не влаштовують транспортене підприємство Росаріо, оскільки через короткий час після початку використання почали виходити з ладу і їх довелося ремонтувати за великі кошти.