LDZ Cargo, "дочка" "Латвійської залізниці" (Latvijas dzelzceļš), в січні поточного року розпочала виконувати вантажні перевезення на території Естонії.
Як пише ЦТС, про це пише Rail.insider із посиланням на офіційний сайт латвійської залізничної компанії.
"Одним із ключових пріоритетів діяльності концерну Latvijas dzelzceļš в останні роки є диверсифікація цільових ринків і вантажних сегментів та збільшення обсягів вантажоперевезень. Активно працюючи над досягненням цієї мети, дочірнє підприємство LDZ Cargo отримало європейський уніфікований сертифікат безпеки для перевезень в Естонії, а також уклало договір про використання інфраструктури з "Естонською залізницею" (Eesti Raudtee), здійснивши перші вантажні перевезення по території Естонії", - заявив перевізник.
В Естонії машиністи локомотивів повинні володіти естонською мовою, тому латвійська компанія уклала угоду про співпрацю з місцевим залізничним перевізником GoRail щодо використання його працівників.
Наразі розпочато транспортування харчової олії. У 2023 році планується перевезти приблизно 200 тис. т цього продукту.
Раніше ЦТС повідомляв, що естонський залізничний оператор Operail підписав угоду про продаж своєї дочірньої компанії Operail Finland фінському логістичному підприємству Nurminen Logistics. Таким чином, через два роки після виходу на ринок Фінляндії Operail прийняв рішення про припинення перевезень в цій країні.
Також відзначимо, що в кінці минулого року було озвучено думку, що Міністерство інфраструктури України могло б дозволити курсування локомотивів перевізників з Євросоюзу до найближчих прикордонних станцій в середині України по європейській та широкій колії. Це б допомогло вирішити проблему дефіциту рухомого складу, а відтак сприяло б пришвидшенню перевезень. На що голова правління "Укрзалізниці" заявив, що не бачить необхідності у допуску локомотивів європейських перевізників на мережу УЗ. За словами Олександра Камишіна, його компанія справляється з обсягами транскордонних перевезень.