Не дивлячись на західні санкції і обмеження, російські автоперевізники за підсумками 2022 року наростили обсяги міжнародних перевезень. За оцінками однієї з великих автомобільних бірж-країни агресора, імпортні перевезення збільшилися на 41%.

Як пише ЦТС з посиланням на Комерсант, вантажні автоперевізники з рф серйозно просіли на європейському напрямку, але компенсувати втрати їм вдалося у другому півріччі передусім завдяки Китаю і Туреччині.

Що стосується імпорту, то заявки на перевезення з білорусі і Казахстану за підсумками року зросли на 34% і 109% відповідно. З Азербайджану - на 286%, Вірменії - на 265%, Туреччини - на 244%, Ірану - на 204%.

На європейському напрямку не суттєво збільшилися перевезення з Сербії та Іспанії, при цьому орієнтовно лише на 15% знизилися обсяги з Італії, Литви, Франції і Польщі. З Німеччини автоперевезення до рф впали на 23%, а з Фінляндії - на 59%.

Що стосується експорту з рф, то тут втрати російських перевізників на європейському напрямку виявилися більш відчутниими. Майже вдвічі просів попит на вантажоперевезення до Німеччини, Італії, Фінляндії, Латвії, Естонії, Румунії. Стверджується, що на колишньому рівні залишилася кількість заявок на перевезення до Польщі та Литви, а на доставку до Чехії попит навіть зріс на 38%.

Перевезення до білорусі і Казахстану знизилися відповідно на 4% і 3%. натомість різко додали Іран (+ 323%) та Туреччина (+ 187%), а попит на доставку вантажів до Китаю, Грузії та Вірменії, за оцінками російських аналітиків, зріс приблизно вдвічі. Також нові маршрути автоперевезень автомобілісти країни-агресора відкрили в напрямку Індії.

Читайте також ЄС має закрити лазівки для експорту напівфабрикатів російськими металургійними компаніями, - думка