Міста України в 2022 році отримали 52 одиниці тролейбусів, з яких 30 нових та 22 вживаних.
Про це пише ЦТС з посиланням на Alltransua.
В основній масі поставки нових тролейбусів були закінченням поставок до Луцька та Миколаєва, що фінансувались за кошти МФО. Також, Вінниця та Чернівці придбали нові тролейбуси за кошти місцевих бюджетів. В обох випадках це стали PTS T12309 броварського виробника "Політехносервіс".
Щодо вживаної техніки, то частина з неї була придбана за кошти місцевих бюджетів (Вінниця, Івано-Франківськ, Тернопіль та Хмельницький), а частина - отримана як гуманітарна допомога (Харків, Чернівці).
Найбільше вживаної техніки придбала Вінниця: очікується поставка 20 тролейбусів Solaris Trollino 12S з польського Любліна; станом на кінець року поставлено 7 машин.
Наприкінці року було завершено тривале будівництво нової тролейбусної лінії в Івано-Франківську, що пролягає Північним бульваром, Південним бульваром та вулицею Мазепи. Протяжність лінії склала 3,5 км в один бік, також було споруджено дві тягові підстанції.
Проте є і втрати, - внаслідок війни серйозно ушкоджено тролейбусні системи Чернігова, Сум, Харкова, Миколаєва, Херсона та Бахмута. В окупованому Маріуполі внаслідок воєнних дій знищено як тролейбусну систему, так і більшість рухомого складу, аналогічна картина в Лисичанську та Сєвєродонецьку.
В окупованих з 2014 року Луганську та Алчевську тролейбус також було закрито в 2022 році, при чому закриття в Луганську напряму не пов’язане з війною.
Зазначається, що незадовго до повномасштабного вторгнення, Херсон почав отримувати тролейбуси БКМ 321 за програмою фінансування МФО. Наприкінці року ці машини було повернуто виробнику.
Що стосується українських виробників, то наразі невідома майбутня доля "Богдану", оскільки порушено справу про банкрутство ДП "АСЗ № 1". Також, серйозних збитків зазнав Чернігівський автозавод, однак він повертається до життя. Крім того, починаючи з 2022 року "Політехносервіс" замість кузовів МАЗ пропонує кузови турецького виробника АКІА.