Вантажооборот залізничного транспорту Великобританії за підсумками фінансового року, що завершився у березні, перевищив рівень докоронакризового 2019/20 року, згідно з даними, опублікованими Управлінням залізничного та автомобільного транспорту Великобританії (Office of Rail and Road, ORR).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Обсяг вантажних перевезень за підсумками фінроку склав 16,9 млрд нетто тонно-кілометрів, що на 11% більше, ніж у попередньому році, і на 2% більше, ніж у 2019/20. Зазначається, що попередні два роки були найгіршими для промисловості за останні 25 років.

У структурі залізничних вантажоперевезень 39% всього трафіку припало на інтермодальні перевезення (контейнери та трейлери). Їхня частка скоротилася з 41% на рік, що передував коронакризі.

Частка другої найбільшої номенклатури - будівельних вантажів - навпаки, зросла до 30% порівняно з 28% у ФР 2019/20. Частка металів залишилася на рівні 8%, нафти та нафтопродуктів - 6%, вугілля - 2%.

Кількість перевезених залізничним транспортом пасажирів наблизилася за минулий ФР до 1 мільярда - це в 2,5 рази більше, ніж у карантинний 2020/21, але все ще вдвічі менше, ніж до пандемії.

В останні роки залізнична індустрія Великобританії також сильно страждала від активної протестної активності профспілок (з перервою на пандемію): у році, що завершився в березні, ORR нарахував 40 днів, коли нормальні залізничні операції були сильно порушені, в 2019/20 таких днів було ще більше - 41.