"Нібулон" планує освоювати ринок водних перевезень Дунаєм, оскільки активне використання власного флоту на річках Південний Буг та Дніпро наразі неможливе, розповів в ході наради заступник генерального директора з логістики компанії Сергій Калкутін.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію "Нібулону".
Також компанія вивчатиме можливості рейдової перевалки в цьому регіоні, використовуючи отриманий досвід роботи на зовнішньому рейді порту Миколаїв.
Окрім того, розглядається можливість розвитку залізничних перевезень та потенційне збільшення вагонного й тепловозного парку.
Під час наради також озвучено результати роботи торгівельного блоку.
Заступник генерального директора з торгівлі Володимир Славінський зазначив, що у 2021/22 МР "Нібулону" вдалось досягти рекордних показників з обсягів заготівлі (5,6 млн тонн) та оборотності мережі елеваторів (2,77 оберти).
"З початком повномасштабної війни компанія зазнала негативного впливу через окупацію територій, де "Нібулон" традиційно мав високу ринкову частку, та суттєве зниження конкурентоспроможності річкових елеваторів компанії, що спричинено унеможливленням судноплавства внутрішніми водними шляхами. Компанією вжито ефективних заходів для адаптації торгівельної діяльності до існуючих умов та поступового нарощення ринкової частки до звичних рівнів", - підкреслив Славінський.
Він додав, що цьому, зокрема, сприяло будівництво філії "Бессарабська", яка стала важливим транспортним хабом.
"Компанія змогла наростити обсяги експорту до країн ЄС, оскільки в поточних умовах цей напрям був найбільш логістично привабливим. Зараз вживаються заходи для повернення на ринки країн Азії, що зробить торгівельну діяльність більш гнучкою та прибутковою", - підсумував заступник генерального директора з торгівлі компанії "Нібулон".