Тег: Нибулон
В компанії розраховують здійснювати такі відправлення на регулярній основі.
Зерно навантажили на судно EDFU.
Проєкт USAID "Економічна підтримка України" закупив і передав компанії 13 напівпричепів-зерновозів вантажопідйомністю 25,5 тонн.
Результат квітня став найкращим із часів початку повномасштабного вторгнення і наблизився до рівня довоєнних показників.
Рейси будуть здійснюватися щодня, починаючи з 07:45.
Зокрема, власним флотом перевезено понад 156 тис. тонн вантажів.
Частка компанії в експорті через порти Дунаю сягнула 10%.
Російські пропагандисти наполягають, що безпосередньо в зернових сховищах "ховалися нацисти".
Вагони дозволять компенсувати додаткові логістичні витрати від блокування річкової інфраструктури.
Їх виготовили на Дослідно-механічному заводі "Карпати".
Компанія планує виготовити 15 суден для потреб ДСНС.
Наразі компанія вийшла на потужність експорту у 200 тис. тонн на місяць.
Водосховище обміліло, відвантаження зерна на воду неможливе.
Навесні компанії вдалося відновити перевезення на середньому Дніпрі.
Унікальна процедура передислокації флоту передбачала розбирання плавзасобів, перевезення їх суходолом на Дунай і подальше збирання на філії "Бессарабська".
Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля - від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт.
З моменту запуску у жовтні 2022 року "Бессарабська" відвантажила на воду більше 1 млн тонн зернових.
Буксир компанії здійснює переходи з баржами з Ізмаїлу до румунської Констанци.
Компанія відновила роботу всіх річкових терміналів на підконтрольній Україні території.
Основним каналом є логістичний маршрут доставки зернових в Ізмаїл, завантаження на річковий транспорт, а потім доставка до румунського порту Констанца.