Тег: Нибулон
Частка компанії в експорті через порти Дунаю сягнула 10%.
Російські пропагандисти наполягають, що безпосередньо в зернових сховищах "ховалися нацисти".
Вагони дозволять компенсувати додаткові логістичні витрати від блокування річкової інфраструктури.
Їх виготовили на Дослідно-механічному заводі "Карпати".
Компанія планує виготовити 15 суден для потреб ДСНС.
Наразі компанія вийшла на потужність експорту у 200 тис. тонн на місяць.
Водосховище обміліло, відвантаження зерна на воду неможливе.
Навесні компанії вдалося відновити перевезення на середньому Дніпрі.
Унікальна процедура передислокації флоту передбачала розбирання плавзасобів, перевезення їх суходолом на Дунай і подальше збирання на філії "Бессарабська".
Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля - від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт.
З моменту запуску у жовтні 2022 року "Бессарабська" відвантажила на воду більше 1 млн тонн зернових.
Буксир компанії здійснює переходи з баржами з Ізмаїлу до румунської Констанци.
Компанія відновила роботу всіх річкових терміналів на підконтрольній Україні території.
Основним каналом є логістичний маршрут доставки зернових в Ізмаїл, завантаження на річковий транспорт, а потім доставка до румунського порту Констанца.
64% обсягу експорту припало на новий термінал компанії на Дунаї.
Загалом новий термінал компанії здатен перевантажувати 300 тис. тонн зернових вантажів на місяць.
Інвестиції збільшать операції з експорту зерна на трьох терміналах: Ізмаїл і Рені, які розташовані на Дунаї, в Україні, і Чірна-над-Тісоу в Словаччині.
З грудня компанія почала приймати вантажі з автотранспорту і перевантажувати на залізницю.
Також компанія вивчатиме можливості рейдової перевалки в регіоні.
Відомство очолив колишній топ-менеджер "Грейн-Трансшипмент".