На острові Сицилія розпочато експлуатацію з пасажирами збудованого компанією Hitachi Rail для італійського національного оператора Trenitalia гібридного поїзда Blues, який демонструвався на виставці InnoTrans 2022.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

На електрифікованих ділянках поїзд отримує живлення від контактної мережі, на неелектрифікованих використовується дизельна тяга.

Для проходження ділянок невеликої протяжності, не обладнаних контактною мережею, застосовуються акумуляторні батареї, які служать також для живлення обладнання поїзда під час зупинок на станціях, що дозволяє відключати на цей час дизель і таким чином скоротити на 50% споживання палива та викиди діоксиду вуглецю, а також знизити шумове забруднення.

Потяг обладнаний інноваційною системою кондиціонування повітря, що дозволяє оптимізувати енергоспоживання. У салоні передбачені USB-роз'єми та розетки на напругу 220 В. Виділено місця для велосипедів, збільшено простір для перевезення багажу.

У чотиривагонному поїзді - 300 місць для сидіння. Його максимальна швидкість - 160 км/год.

Поїзд відповідає вимогам щодо створення умов для пасажирів з обмеженою мобільністю. До 95 % матеріалів, застосованих при будівництві поїзда, придатні для переробки та повторного використання, при цьому багато компонентів виготовлено з вторинної сировини. Внутрішнє освітлення та зовнішнє світлосигнальне обладнання виконане на основі світлодіодів, що сприяє скороченню енергоспоживання.

Рамкова угода з компанією Trenitalia передбачає постачання до 135 поїздів Blues загальною вартістю 1,2 млрд євро. Для Сицилії будуть побудовані 22 поїзди.